Vi

Fakta om oss ;)


 

Vad heter ni?
Malin och Joel
Hur träffades ni?
Vi träffades genom en gemensam vän Linda
Är ni förlovade?
Inte än, men det har kommit på tal
Bor ni ihop?
Ja det gör vi!
Har ni barn?
Nä, skulle haft om jag inte fick missfall
Har båda körkort?
Nej, Joel har och jag snart =)
Isåfall, vem kör bäst?
Joel. Jag är en usel bilförare ;)
Kommer du ihåg er första kyss?
Hmm... Inte riktigt.. Men glömmer inte vår första dejt. Den va underbar
Vem sa "Jag älskar dig" först?
Joel. Fick ett sms när jag var på jobbet
Vem är äldst?
Joel, skiljer 1 år.
Vem är längst?
Joel
Vem sjunger bäst?
Jag :)
Håller ni i handen på stan?
Nja Joel tycker att det ser så löjligt ut, men ibland så gör vi det =)
Kände ni varann innan ni blev ihop?
Jaa då :)
Vad har ni gemensamt?
Inte så mycket faktiskt. Vi är rätt så olika, därför vi kompenserar varandra bra tror jag
Blev du kär i första ögonkastet?
Nä, men visst kände man lite pirr
Har ni någon speciell låt?
Nä så romantiska är vi =)
Har ni stora framtidsplaner?
Ja det har vi :)
Har ni gråtit i varandras armar?
Ja, oftast är det jag som gråter.
Har ni varit utomlands tillsammans?
Ja det har vi
Vem lagar bäst mat?
Joel tycker att jag är bra, men jag tycker Joel gör lika god mat som mig =)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Ja, den lilla tid vi har tillsammans så blir det att äta ihop och se tv, vila tillsammans
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Ja det gör vi oftast
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Ja, det var en bit
Blir du lätt svartsjuk?
Nä, det blir jag inte. Däremot när jag blev gravid, fy sjutton vilken ragata jag var! :(
Brukar ni bråka?
Nä aldrig. Lite delade meningar om saker och ting ibland annars frid och fröjd
Ringer eller SMS:ar ni mest?
Ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Helheten
Brukar nån av er prata i sömnen?
Jag babblar för fullt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0