forts SÖNDAG

i´M ALIIIIIIIIIIIIIIIIIIVE!


Jag överlevde denna dag/kväll med nöd och näppe. Dessutom har jag tjänat en slant som kommer komma väl till pass nästa månad, har ju lite kvar och köpa till bebben sen. Kan med lite skrytsamhet säga att jag faktiskt är lite stolt att jag orkade dessa 11 timmar med kroppen och huvudet i behåll =)

Svullna fötter. Gör ont så ont!

Gubben är på krogen, saknar han faktiskt även att det inte gått många timmar sen vi sågs, men ibland kan tiden kännas lång. Imorgon dimper lönen in på kontot. fick ingen bra lön. Jag är inte nöjd, men å andra sidan var jag ju ledig en hel vecka förra månaden, men hade ändå väntat mig lite mer. Det räcker till räkningar och blir väl en del över, men ibland hoppas man lite på för mycket. Jag ska inte klaga, har ju inte betalat räkningarna än så jag vet ju inte exakt hur mycket som blir kvar, men det känns inte flersiffrigt iallafall :/

Och jag som vill ha/behöver ha denna månad. Hur ska det gå? :) Jag får gilla läget helt enkelt. Det enda rätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0