LÖRDAG

Denna Lördag har gått fort! Vi har varit på Heda marken, köpte med en liten påse brända mandlar hem =) Plus att det blev en liten fika där.

Sen stannade vi förbi Hemköp där jag sprang in lite snabbt och köpte ingredienser till cheesecake muffins =) Mamma och hennes karl kom på besök och hon hade med sig en salva som hon snällt smörjde på mina vader och fötter ;) Dessutom hade hon med sig vit toblerone ifrån Ålandfärjan ( mitt favvogodis, ni vet! )

Kollar nu "Repmånad" på Tv, rolig film. Imorgon ska jag jobba extra, sju till halv två. Hade räknat med en ledig helg, men ibland blir det inte som man vill. Jag kunde bara inte säga nej, sen ska Joel ändå jobba extra imorgon så det gör inte så mycket. Får vila när jag kommer hem sen. Blir ju några kronor extra också som man inte räknat med, det finns alltid hål att stoppa dom i. Vi har ju en del kvar att köpa som sagt till bebis.






Kommentarer
Postat av: jenny

hej! tänkte höra om du har införskaffat någon babysitter än??? kram =)

2009-07-12 @ 10:54:12
URL: http://supersylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0