lördag

JAHOPP, har denna dag snart nåt sitt slut.. och den har varit bra. Jag fick ett ryck och snyggade till lite här hemma,  bäddade rent, dammsugade osv. Sen kom Tessan och Albin hit en stund.

Mamma ringde förut och var på Omberg med sin Conny och dom ville komma hit ifall vi var hemma och det var vi ju, så dom kom och hade köpt med sig belgisk apelsin tryffel som vi tog till kaffet :) Jag behövde en paus så det var välkommet :)

Har pratat med Joel ett par gånger under dagen och han är på väg hem nu, blir senare eftersom bussen gick sönder. Typiskt. Men hemma är han i natt ;-)

Tog ett par bilder förut när vi fikade, tyckte hon såg så go ut!






Hon började bli trött redan vid fem snåret, men jag lyckades hålla henne i vaken. Nu sover hon gott i sin säng. Jag ska spendera resten av kvällen med att göra just ingenting. Det är jag värd som hållt på och styrt idag trots min onda rygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0