Allt och inget ;-)

Lördag morgon. Ewelyn och jag gick upp vid 7 samtidigt som Joel åkte till jobbet. Bra att han får ihop lite komp. för det kommer garanterat gå åt till flytten sen, dumt att slösa föräldradagar för en sån sak.

Vad som händer för min del idag vet jag inte. Pratade lite med Tessan igår, så kanske träffar henne en stund. Känns som vi bor i värsta röran nu, men jag orkar liksom inte ta tag i det. Jag börjar på något sen tappar jag sugen. Jag känner mig inte motiverad till att hålla på och städa och fixa, såklart man gör det ändå men jag vill bara härifrån. Så är det.

Igår lade jag i alla jackor och dylikt i soppsäckar. Vi sa det bara Joel och jag att det är himla jobb med att hålla på att sälja allting. En sak eller två, men ju mer det är desto svårare blir det ju att hålla reda på det. Så vi kommer ställa in det i förrådet för en vacker dag kanske man går upp i vikt igen. Ja, det är faktiskt så att anledningen till att jag inte kan ha jackorna är just för att dom är för stora. Det ni, hör inte till vanligheten oftast brukar allt smita åt.

Kanske lägger ut några grejer här om någon är intresserad?! :-)

Det som är så tråkigt när man går upp och ner i vikt. Oftast är det ju bättre att gå ner, men mitt problem är ju att allt blir för stort istället och inte är det snyggt.

Jag vill ha en ny vinterjacka, förra året hittade jag en fin på Sharpman en Didriksons eller hur det nu stavas? Men fanns inte i min storlek :-( Det är ju inte aktuellt just nu och det kommer nog sluta med att jag har på mig en jacka ifrån H&M. Inte gör det mig något.. Men jag känner att man gått och köpt så mycket skit som inte håller måttet, hade en McKinley jacka som jag köpte för många år sen och den satt då jättefint, nu för stor. ¨

Nog om det. Kylan och snön har ju inte kommit ännu.

Kan rekommendera en bra bra om ni inte har något att läsa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0