Åska

Klibbigt, hett, kvavt, varmt och ljummet kan man beskriva denna dag på jobbet. Sen började det regna och mullra ute. Det började blixtra rejält när jag kom hem och spöregnade. Faktiskt helt ok för min del, men det räcker för idag (ja ikväll och inatt gör det ju ingenting heller). Imorgon kan det bli fint igen för då är jag LEDIG! Och vi ska hitta på nåt kul har vi tänkt och vädret ska bli fint så det hoppas vi på!

Gjorde fruktsallad på jobbet idag på eftermiddagen så det mumsade vi i oss tillsammans med pensionärerna. Gott vad det =)

Ikväll har vi köpt hem kex och ost.. Det ska smaskas på, jaa.. det är ju faktiskt semester kan man säga, åtminstone för Joel så vi ska ta tillvara på kvällen med mys och film.

Lillsnutta har lekt med Jack idag. Joels kompis stora pojk som blir 1 år nu. Dom satt på golvet och tittade på varandra, kan tänka mig hur gulligt det måste sett ut. Sedan hade dom varit på stan och ätit glass. Synd att jag inte var hemma. Men det kommer nog fler tillfällen framöver vad det lider.

Har sett bilden nu som min vän Tessan tog på mig och Ewelyn när vi åkte till Norrköping. Här kommer den ;-)

 

Ewelyn med mammsen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0