Kär vän

Idag är det tvätt igen. Klockan 7 gick jag ner och slängde i första maskinerna. Har tid till klockan 13. Massor med smutstvätt och tvätt av kläder som jag fått. Jättefina.

Tog med mig Ewelyn och pep upp till Tessan. Drack kaffe och pratade massor. Ewelyn underhöll sig, alltid kul med andra saker att leka med :-) Och hon spanade in lilla Clara. Goa är dom!

Vi ska ses i eftermiddag igen. Ska inta lite lunch sen går vi ut igen... Nu när jag är ledig så uppskattar jag värmen mer, måste säga att det är härligt! Men i  helgen lär det nog gnällas igen :-) Av både personal och pensionärer.

Har inte så mycket mer att tillägga mer än att dagen ska spenderas forsättningsvis med familj och en kär vän.

Kanske uppdaterar med lite bilder ikväll om tid och lust finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0