TRÖTT

Jag är så trött nu, allt gick bra även idag på jobbet men det körde ihop sig lite i slutet. Jag känner mig trött i huvudet och i kroppen. Har till och med lite ont i mina fötter. Det är över imorrnbitti, det vet jag. Då är det nya tag som gäller och imorgon har vi en hel del som måste göras bortsett ifrån omvårdnaden.

Vi fixar det som alltid. Nu ser jag framemot en ledig Måndag. Att få göra precis det jag känner, orkar och vill. Kunna njuta av min underbara familj. Ewelyns och min powernap idag på mina timmar var hur härligt som helst.

Har dessutom lämnat in min timrapport idag och det blev rätt många timmar. Har dock ingen vidare koll på hur mycket jag kommer få ut om man nu ska prata pengar, ja det finns alltid hål att stoppa dom i. Pengar växer ju inte på träd =)

Vi har nu ändrat oss igen angående barnvagn. Idag så provade Joel "Kronan vagn" igen och när han hängde på skötväskan och Ewelyn va i liggläge så vippade vagnen bakåt och den var svår att backa. En vagn så dyr som en sådan ska ju toppa det mesta, dessutom så såg vi att leverenstiden skjutits upp. Vi har ju beställt en, men idag så avbeställde vi vagnen. Det blir nog en Emmaljunga. Ska kika på det i veckan som kommer. Det är ju banne mig för och nackdelar med alla vagnar och alla tycker ju olika. Smaken är ju som baken, eller vad säger man? Det blir nog bra. Är ju inte akut just nu kanske, men vi vill ha en annan så snart som möjligt.

NU, äntligen ska jag ta en dusch och raka leggsen ;-) PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0