Härliga sol :-D

Jag älskar verkligen solen, värmen och energin man får!

Kvällspasset gick bra igår, det fanns att göra och varmt blev det, men det var kul sen när jag kom dit. Det gick snabbt!

Joel och Ewelyn åkte ut till landet igår och jag förstår att dom gjorde det. Han tog även lite bilder som han skickade till min mail, ja vi har två datorer här hemma för den som inte vet. Han har sin Mac och jag har min laptop.


Vet inte riktigt vad som händer idag, men än att det ska bli bra väder. Jobbet ringde inte i morse och känner på mig att det nog inte kommer bli något idag isåfall till kvällen. Men man kan ju inte vara strandsatt hemma ifall telefonen ringer då får jag väl åka hem isådana fall.

Här kommer dom mysiga bilderna som Joel tog igår. Han är begåvad. Fick  hem en tidning igår som han fotat omslaget på :-) Kanske kan ta en bild sen och visa er,  men nu får ni dom andra så länge.



Njuter

Måste tugga lite!

Och känna lite måste man ju också göra..



Posar lite



På bra humör i farmors famn :)


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan det kallnar, sen får vi se vad som händer och sker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0