Vill gärna ha!

Idag har jag spenderat mycket tid med min vän Tessan, ååh vad jag längtar tills hennes lilla bäbis kommer :) Närsom kan pluttisen titta ut!

Joel och Ewelyn är ute på landet och jag ska strax gå till jobbet. I början på veckan kändes det toppenbra med detta pass, men idag när det är så underbart väder ute så tar det lite emot. Men det blir pengar och timmarna går fort. Jobbigt och vänta!

Fördrivit lite tid vid datorn tillsammans med kaffekoppen och hittade några plagg som gärna skulle gå komma hem till mig. Men det får vänta. Jag har handlat så mycket nu så jag står inte i fokus vad gäller några inköp ;-)




Snyggt om man har en sexig solbränna. Det har inte jag :-)



Jag älskar sådana här linnen, det passar till så mycket plus att det inte smider åt kring magen.. hihi!



Spets pch puderrosa. I like!

Som tur är så har man ju spärrar kring sitt shoppande, även om suget finns imellanvarven. Dessutom så skulle jag behöva trimma kroppen lite. Men hur, när, och vart? :-) Än så länge funkar promenader plus att man rör sig mycket på jobbet, men ibland kan jag sakna träningen. Kanske ska införskaffa en träningsmaskin :-D

Jag känner inte behovet av att gå ner några kilon för det har jag gjort. Men att få upp fläsket lite =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0