Snorig liten tösa

Ewelyn har varit snorig i ett par dagar nu och idag hade hon även lite feber. Så hon har fått ett par suppar. Hon har varit hängig och inte alls sådär pigg, glad och framåt som hon brukar vara.

I natt blev det inte mycket sömn varken för Joel eller mig, hon vaknade en-två gånger i timmen. Man tycker så synd om henne och det skär verkligen i hjärtat när hon blir ledsen.

Hoppas det blir bättre i natt.


På förmiddagen fick jag ett sms att Tessan var barn och karlfri så jag kilade upp till henne och tog ett par koppar kaffe. Ewelyn sov ändå. Längtar tills hennes bebis kommer, då kommer det bli många barnvagnspromenader :-)

Idag så har vi även införskaffat oss en slagborrmaskin, vi har sagt det flera gånger att vi vill ha en egen, som man kan borra i betongväggar med och dom är ju inte speciellt billiga, men Joel hittade en på Blocket så den åkte han och köpte.

Så tråkigt att hela tiden behöva låna en och jag gillar helst inte att låna saker ifall det skulle gå sönder. Men nu så, nu har vi en egen apparat :-)

Nu ska jag hoppa in i en dusch, har inte känt mig särskilt pigg jag heller idag.

Vi har mättat våra magar med tacos och sen har vi en film som vi lånat av Jocke och Zitha som ska ses ikväll :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0