Söndag

Halv åtta gick vid upp, men var vaken innan. Försökte ligga kvar så länge det bara gick, men Ewelyn blev rastlös och jag kunde ändå inte somna om. Så det var lika bra att gå upp. Nu sover hon igen efter att ha lekt av sig lite :-)

Joel fick sms av en fotokompis så han åkte för en stund sen. I eftermiddag ska vi åka till farmor och hälsa på, hon har inte träffat oss på ett tag och hade köpt två pyjamaser till snuttan.

Jag har även hunnit med och sorterat tomma kartonger och skrivit inköpslista, för idag måste vi handla inför veckan och fylla på med nödvändiga saker som ersättning, blöjor och KAFFE! Tre väldigt viktiga saker i det här hushållet :-)

Hemmet behöver få sig ett städ också, men vi får se vad som hinns med idag. Jag ska ta en dusch när Ewelyn vaknar, vågar inte chansa nu för jag känner på mig att hon vaknar närsom :-)

Imorgon väntas babysång med bästa Jennifer och hennes ena guldklimp och efter det ska vi äta en god lunch tillsammans :-)

Hittade några bilder ifrån pappas kamera.



Familjen




Farmors och Svantes Ollie




Liten Ewelyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0