Söndag

Underbar dag med strålande sol och bror på besök. Han kom strax innan två och då satte jag fart med maten, fiskpinnar, potatismos, remuladsås och grönsaksblandning. Mumsade i oss det, sen gick Joel ut med Ewelyn på en promenad och jag tänkte ta med Basse på lite minigolf.

Men det var stängt, så vi gick och köpte varsin mjukglass och satte oss vid ån.

Satt där en bra stund och pratade om allt och inget. Han spanade lite på några grabbar som skejtade, eftersom han själv gillar att göra det.

Efter en stund kom Emelie och hennes sambo och gick förbi så dom stannade och pratade lite, fick veta att man inte får full Las i sommar, känns ju mindre roligt att höra när man kämpar för fullt med att få ihop dessa, menmen det blir nog bra till slut. Jag tar det som det kommer dessa veckor, sedan får jag se vad som händer och sker.

Tessan kom förbi på lite kaffe medan Joel tog med sig Basse och tvättade bilen, sedan skulle dom kolla in crossen i garaget så då blev det lite tjejsnack :-) Magen är stor nu :-)

Ikväll blir det mys med popcorn framför tvn och imorgon ska jag och snuttan på babysången. Lillebror får vara kvar här hemma och sova, han lär nog vakna tidigt imorrnbitti, om inte annat i natt kanske ;-)

Blev några pics inomhus förut, tänkte ta några när vi va ute, men glömde kameran.




Mys i soffan



Undersöker lite vad mamma gör framför datorn...



En slö Basse

Nej, inte en puss till...... :-)



GODKVÄLL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0