Linköööping

Idag sov jag länge, ja inte non stop såklart men gick upp vid 10 :-) Jag somnade om när Ewelyn somnade om, men var ju uppe typ femton gånger i natt..

Hon är lite bättre idag. Snorar lite, men det gör jag också. Hon fick både nässpray, en supp och hostmedicin nu innan läggdags. Tror det är fler tänder på gång också för hon dreglar mycket nu =)

Idag lämnade vi bilen på Rejmes. Eller rättare sagt Joel gjorde det medan Ewelyn och jag sov ;-) Dom har bytt hjullager, ja något sånt och F***N så dyrt det blev :-( Tur man kan dela upp det. Ja, inte är det billigt att äga en bil inte! Men bara betala och försöka gilla läget.

Efter Ewelyn ätit så åkte vi in till Lkpg och köpte en åkpåse till vagnen. Trodde det skulle bli dyrare, men för en femhundring fick vi en fin, gosig svart en. Hon har invigt den idag :-) Var nästan ett måste kände jag att inhandla en nu, tyvärr så är ju den vi har för liten. Skönt att ha det avklarat!

Jo, vi var och valde tapeter till lägenheten idag också. Himla svårt att se helheten framför sig när man bara får se typ ett A4 i en pärm. Vi körde på lite vågat i sovrummet. Nu när vi fick chansen så tog vi en mönstrad (med blommor). Hmm.. Ja det blir nog bra ;-) Kul med lite annorlunda. Svårt att förklara såhär, knäpper väl av några bilder när vi bor där =)

Tog en lång eftermiddagspromenad med Ewelyn medan Joel vilade. Underbar höstdag och solen strålande. Ewelyn somnade i vagnen också så då satte jag mig på en bänk och njöt lite själv =)

Jag känner mig väldigt splittrad nu, så mycket som händer och som ska fixas. Men roligt är det ju samtidigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0