Natt- på jobbet!

Idag har vi fått lite gjort här hemma. Jag har packat ner lite av servisen igen. Har mer kvar, men måste ha fler kartonger. Eller, ja bättre kartonger. Joel har skruvat ner DVD-hyllorna och varit och lastat av alla filmerna. Lite annat krafs har också gått iväg till lägenheten.

Annars har vi busat och gosat med snuttan. Det är väl så en Söndag ska va egentligen. Inga måsten utan bara ta det som det kommer :-)

Idag på eftermiddagen ringde även jobbet. Jag hade ju satt upp mig att jag kunde jobba på dan och ikväll, men det var kris i natt då en ringde sig sjuk och jag kunde inte säga nej. Dessutom ger det lite extra ob nattetid.

Tanken var att jag skulle ta inskolningen imorgon, men jag fixar iordning Ewelyn när jag kommer hem imorgonbitti så åker Joel dit. Det är så man får göra, hjälpas åt i den mån det går.

Sitter nu och häver i mig en massa massa koppar kaffe! Har inte sovit nånting under dagen och vem kan somna på beställning, inte jag. Spelar ingen roll hur trött jag är och när jag vet att jag MÅSTE sova så går det inte. Så ögonlocken kommer nog kännas tunga vid tre tiden i natt. Brukar va den tiden mellan tre och fyra som man säckar ihop lite. Hoppas man inte blir så sysslolös så man inte känna efter =)

Så ett tio timmars pass väntar på mig! Here we go!





SOVGOTT NI ANDRA =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0