Gekås

Hemma igen ifrån shoppingparadiset! Jag har fyndat mycket fint. Mest kläder till oss alla tre här hemma, men även lite annat smått och gott som man behöver.

Jag hoppade faktiskt medvetet över heminredningsavdelningen, eftersom det är onödigt att köpa sånt nu när vi ändå ska flytta. Så har tänkt att ta en tripp senare sen :-)

Såg MORGAN och OLA-CONNY där :-) Och jag höll på att skratta ihjäl mig när det första jag får se när vi kommer in ett par hipstertrosor som det står "I love Morgan"!

Sällskapet kunde inte varit bättre. Maten var god och det var inte mycket folk. Så en toppendag med bästa Brittmarie! Jag var tvungen att slänga upp allt på köksbordet här hemma då det spöregnade när vi skulle gå till bussen och kom lite på kläderna.

Kommer fler bilder, tänkte visa er dom fina skorna jag köpte. Men orkar inte ta fler bilder nu. Imorgon kanske =)



Bra skit ;-)



Ännu mera...




Till mig :-)


Som sagt väldigt kassa bilder, men visar mer en annan dag.


Jag är mer än nöjd. Hade dock önskat om jag nu ska vara kritisk att det var dåligt med storlekar i Medium. Hittade en skitfin vinterjacka, men fanns bara i Large. Andra gången vi gick in så var det fortfarande bara Large. Men så är det, men kan inte få allt!

Mest nöjd är jag över Ewelyns saker och mina skor =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0