Hjärnan på högvarv!

Det är just nu 3 saker som min hjärna distraheras av : Mitt CV (blir galen på det). Hur ska man komma ihåg allt man gjort och när man gjort det?

Ewelyns födelsedag. Har fortfarande inte bestämt någon dag ännu. Vi kommer aldrig fram till nåt. Det enda jag vet är att mamma kommer hit samma dag eftersom hon är ledig eller om hon slutade tidigt. Hon kommer hit i vilket fall.

Dagis. Fått hem papper på datum. Föräldramöte och tid för inskolning. En lista på "kläder" och dylikt som hon behöver. Måste införskaffas. Försöka fixa hur vi ska göra med skjuts dit och hem. Har inget emot att traska sen  heller, men skönt att kunna ta bilen ibland. Rätt som det är så kommer ju snöovädret =)

Sen har jag ringt och styrt efter någon som kan vara barnvakt cirka en kvart imorgon eftermiddag då jag, HELT glömt bort att jag hade tid för synundersökning imorgon. Tack snälla Tessan som ställer upp! Joel far till Stockholm imorgon igen och när man åker sådär så är det ju svårt att säga exakt tid när man kommer hem. Skönt att jag löste det.

Det är blandat med glädje och en gnutta ångest. Att heller inte veta när vi EXAKT får flytta in är jobbigt. Att gå i den här röran här hemma gör mig spritt språngande galen. 1 Nov är det ju sagt, och det blir nog så också.


MEN.. Ja nu kommer detta MEN. Det överväger såklart åt det positiva hållet, men jag är en grubblare, har alltid varit och kommer alltid vara. Tankarna far åt alla håll och kanter.

Hur skulle jag ha tid för jobb kan man undra? (skämt åsido)




Jag vill ju jobba, bläääh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0