Morgon

Sitter här med en kopp kaffe och njuter av lugnet :-)

Har lagt Ewelyn en stund igen. Igår så sov hon bara en stund efter lunch på hela dagen och då sov hon bra hela natten sen.. Men efter att ha varit uppe en stund, lekt av sig lite och ätit en stor tallrik gröt så blev hon trött. Började gnugga sig i ögonen, så självklart får hon vila en stund.

Har inget inplanerat idag heller. Rätt skönt för snart kommer det bli full rulle med inskolning, flytt, födelesedagsfirande osv. Att kunna unna sig den där lilla stunden är inte så lätt. Kroppen säger ifrån men tankarna går åt ett annat håll.

Ska ge oss ut och gå lite när hon vaknat tänkte jag. Det är nästan skönare att gå på förmiddagen, då kommer man liksom igång på ett annat sätt :-)

Har tyvärr ingen bild att visa er idag..

Imorgon eller Torsdag ska jag hälsa på min favoritavdelning på mitt jobb tänkte jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0