Jobbat

Farmor kom vid halv tre och då hade jag precis satt på lite kaffe, så vi fikade innan jag gick till jobbet.

Ewelyn var inte ett dugg ledsen förrän jag kom till ytterdörren. Men sen blev allt bra. Det är ju så för det mesta när jag går ifrån henne.

När jag kom hem så låg hon i farmors famn i soffan. Hon hade blivit ledsen vid läggdags, men farmor tog upp henne efter en stund och då myste dom i soffan sen hade hon legat och pillat på hennes arm :-)

Jag sa det till farmor att hon ska vara stolt för att hon lyckades ha henne i knät för det är sällan jag och Joel kan det :-)

Så denna kväll gick bra, även på jobbet!

Jag känner mig trött efter denna dag. Men ska varva ner lite i soffan en stund innan jag kryper ner..

Eventuellt kanske Joel skulle komma hem lite tidigare. Hoppas på det. Sover bäst när han är hemma ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0