Mys Onsdag :-)

5.20 vaknade Ewelyn, ville inte sova mer och det hade jag på känn när hon somnade så tidigt. Vi gick upp och satte oss i soffan under duntäcket. Efter 7 så gnuggade hon sig i ögonen. Gjorde ett försök ifall hon inte hade sovit tillräckligt ändå OCH hon somnade om!

Jag kröp ner i sängen igen och vid halv 9 vaknade hon :-)

Joel fick äran att steka pannkakor idag. Många rätter kan jag göra, men pannkakorna går ALLTID sönder, jag har ingen snitts på det. Joel är en klippa på det :-)


Vid två tiden ringde lillebror så han kom hit. Snäll och lat som jag är så skickade jag ner honom till ICA för lite fika-inköp! :)




Äter skinksmörgås



Basse



Ewelyn vill vara med när Basse ska föra över musik från min dator tills han mobil..



Mumsar vaniljbulle (finns en till dig älskling i skafferiet) :P

Han åkte för en stund sen och Ewelyn har lagt sig. När hon blir sådär trött så är det oftast ingenting som hjälper, det har varit lite så och så rutinmässigt med sömnen på dagen sista dagarna. Men tror det blir bättre när hon blir frisk!

Jag mår fortfarande inte helt ok, ni vet den "roliga" veckan gör ju sitt också plus förkylningen som inte vill lämna min kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0