14 Augusti

Igår var vi på kalas, och det var mycket folk och trevligt :-)

Idag har vi mest tagit det lugnt, kollat film och varit och handlat inför veckan..

Jag har ett problem nu på Tisdag. Jag jobbar kväll och Joel också, men har ingen barnvakt :-/ Min farmor skulle ställt upp, men jag ringde henne idag och hon hade sån värk i kroppen. Hon kunde inte röra sitt ena finger :S Och knappt sovit något på grund av det onda. Hon trodde att hon fått ett skov, får ju det ibland och det håller i sig... Men då sa jag att vi fick lösa det på något sätt. Huvudsaken hon får vila.

Min mamma kunde komma vid halv 6, men jag kan inte börja senare och Joel kan inte heller vara hemma tills dess.

Menmen, jag jobbar imorgon och får prata med dom. Vi har ju kunnat lösa alla dessa veckor på bästa tänkbara vis så jag tycker inte att det borde bli sura miner. Men jag får så dåligt samvete. Är ju så plikttrogen av mig, men vad gör man? Jag kan ju knappat lämna henne ensam hemma och att ta med henne är nog inte en så bra idé :-) Tråkigt också när jag jobbar med en sån toppenvän, bara det är lite ledsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0