Bytt nr ;-)

Då vad det kväll! Vart tar timmarna vägen???

Ringde en jobbarkompis efter lunch för att bjuda in oss själva på en spontanfika :-) Hon var hemma och ville att jag och snuttan skulle komma så jag pep in på ica och köpte lite fikabröd och sen knallade vi dit och satt ute på altanen, himla mysigt!

Dock var Ewelyn så busig och rev bort en planta från en kruka. Lagom kul, får väl hoppas vi får komma dit igen :-) Hon skrattade mest och vad ska man göra egentligen, hon är så snabb och så stark den lilla damen!

Sen gick vi ner på stan och kikade lite. Och Ewelyn sa "gunga" hela tiden och jag lovade henne i morse så vi gick till lekparken.

En liten 3-årig pojke vad där så dom lekte i sandlådan tillsammans och jag och mamman började prata en massa en himla trevlig tjej. Vi kom fram till att hennes sambo jobbar på mitt jobb. Världen är bra liten :-)

Så vi beslöt oss för att byta nr (därav rubriken) för att barnen ska få leka mer. Dom hade så kul ihop :-)

Hon kände inte så många här då både hon och hennes sambo flyttat hit från Linköping så det ska bli trevligt att ses mer.

Sen hem och jag tog fram badbaljan till snuttan så hon fick blaska av sig all sand och grus.



Busfrö nr 1!



Fick hem min efterlängtade MAMA tidning idag och denna provpåse följde med. Kaffet är färdigt hörde jag så ska ta mig en kopp! Kul och testa nytt :-)

Jag tror det är denna värme som gör att jag inte mår så bra vissa stunder. Det är skönt och man ska inte klaga, har inte lidit så mycket förut av värme, men jag blir så matt i kroppen och hängig..

Men hellre sol än regn och det är ju faktiskt SOMMAR så sol och värme ska det vara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0