Dålig start, men bra ändå...

Det körde ihop sig rejält igår på jobbet, envisa tanter ja säger då det. Jag var inte hemma förrän vid halv tio..

Trött och svettig vad jag dessutom, och natten bar ingen sömn. Hon sov nån minut, vaknade och så höll det på hela natten :-/

Hade planerat in en fikadejt med min vän Helene och jag vad så nära att avboka det, men men.. Jag gjorde iordning mig och Ewelyn, lämnade henne på dagis (som hade gått bra dock) och sen kom Helene så vi for ner till stan.

Hon hade med sig en gigantisk kasse med kläder.. Jättefina! Och så köpte jag en Didriksons overall till Ewelyn, också superfin en svart =)

Vi fikade och pratade om allt och hade lika trevligt som vanligt.

Innan vi hämtade våra töser så tog vi en kik i affärerna och vi fyndade båda två.

Detta fick jag med mig hem:



Fleecetröja Mc Kinley och snygga joggingbyxor till Ewelyn



Puma set till Ewelyn på REA :-)



Fin tunika till Ewelyn,  har en annan också, gillar modellen =)



Sött linne, 20 spänn bara!!!

Ja och till mig blev det ett pack med strumpor ;-) Men jag är nöjd. Det viktigaste vad ju inte inköpen eller strosa i affärer utan pratstunden med Helene, det piggar alltid upp! En go tjej!

Ikväll smaskade vi tacos och Ewelyn sover oroligt. Har nästan lite ångest nu när det kommer till kvällen eftersom hon haft svårt att komma till ro dessa kvällar. Vet ju att det är en period och att det blir bättre, men att så jobbigt och ledsamt det är när ändå.

Och så har vi betalat räkningar. Vad mycket denna månad så tur jag fick lite extra. Vi åkte ju så mycket förra månaden så bensinräkningen bådade inte gott, mennmen.. semestertider och skiten är betald så bara glömma det och blicka framåt :-)

Nae, nu vaknade hon igen så ska kolla till henne!

Mammas lilla sessa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0