Grr...

Trött som jag vet inte vad hämtade jag Ewelyn på dagis. Nej, det vad inte på grund av jobbet jag vad trött så utan för att det åskade sådant igår och jag är ju åskrädd och det innebar att jag satt och spände mig här i soffan.

Men, det spelar ingen roll hur trött man är så skiner man upp när man ser sin solstråle. Och ännu mer när personalen berättar hur bra det gått :-)

Sen gav jag henne lite gröt och sen ville hon bada i vanlig ordning. Efter det så ville hon mysa på golvet med täcke och kudde framför tvn.

Hon somnade bra ikväll och jag passade på att slänga ihop en kasslergratäng, men bara det att när jag kom till momentet att öppna burken med paprikasalladen så fick jag inte upp den. Ja, jag erkänner. Jag svor för jag blev så less och svettig :-D

Det gick över dock och den blev god (utan paprikasallad). Har vi mat imorgon med ;-)

Men en liten sån sak när man är trött blir så förstorat.

Men som sagt, nu är jag inte sur längre. Bara trött och jag ska ta en dusch och sen slappa. Är jag värd.

Långdag imorgon igen. Sen HELG!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0