Hmm..?

Ewelyn sov länge i morse, tro jag det när hon vaknade i natt :-)

Men hon vaknade glad och utvilad. Fast med rivmärken i ansikte och på magen :-/ Kände på hennes naglar, men kände inget vast.. Kollade i sängen och kunde inte se nåt heller, men ska undersöka hennes naglar mer sen..

Det gick jättebra vid lämning och när jag hämtade henne så vad hon glad och ville visa en massa saker. Imorse så klädde jag på henne en tjockare tröja, för det vad ruggigt ute, men när jag hämtade henne så hade dom tagit av den, och varmt är det. Svårt när det skiftar sådär, men hellre att man kan ta av än att hon ska frysa, för det vill jag inte.

Jag körde en latmask diet till lunch idag. Ewelyn fick en burk kalops som hon tycker om och jag tog fil och flingor, men ska fixa en makaronpudding sen i eftermiddag =)

Tanken vad ju att jag skulle göra en potatis och färsgratäng, men glömsk som man tyvärr är så glömde jag köpa blandfärs.

Sen ska jag möta upp en tjej som köpt en tröja av mig, och sen ska jag ner till ica igen och hämta ett paket på posten åt Joel och därefter blir det en sväng till lekparken igen, så denna dag går nog som på räls!

Hoppas ni mår bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0