Kväll igen...

Det gick bra på dagiset idag för Ewelyn, givetvis så är det ju stor skillnad när hon ser sin mamma där, men hon tog för sig bra och gick och kikade. Åkte ruschkana, lekte med trolldeg, målade osv. Sen blev hon lite trött på slutet för hon lade sig tillsammans med en docka på en barnsäng därinne :-)

Det verkar bra, fast svårt att säga första dagen sådär, men verkar positivt. Det är ju inte lika fräscht som det dagiset hon var på innan, men däremot är det fler rum och det fanns mer för dom och göra :-)

Ja, det blir nog väl som jag brukar säga. Känt mig rätt så spänd inför det här och det har inte lossnat helt från mina axlar ännu. Men likadant vad det förut.Sen blev det ju bra. Det är ju trots allt det dyrbaraste man har som man ska lämna bort och då måste det kännas helt hundra :-)

Imorgon är jag ledig också, men dagen innebär ingen vila för det. Dagis fortsätter och jag måste både ringa och fixa med ärenden... städa av lite.. Sen skulle min kära farmor komma till Mjölby och då sa jag hon kunde komma hit på fika så köpte lite fikabröd idag. Måste baka igen. Finns inget i bakverk kvar i frysen :-D

Nä, sängen ropar på mig.... Dags att lägga huvudet på kudden.

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0