Mindre tur

Lämnade våran snuttfia på dagis imorse och på hemvägen mötte jag Lynn och hennes två pojkar. Den stora går på samma dagis som Ewelyn.

Fick ett sms senare sen om vi skulle gå till lekparken tillsammans. Och det ville vi ju såklart, men bara det att när vi precis kommit upp till station så börja det ösregna!

Så det vart ingen lekdejt.

Vi har bakat och den sockerkakan som såg så fin ut i ugnen blev misslyckad. Det var för mycket smet i formen så det rann ut och den sjönk ihop. (så är inte sysslolös ikväll)



Smeten vad god tyckte Ewelyn!



Ja, ni ser. Den blev god, men ändå misslyckad ;-)

Den vad gjord av kärlek och omtanke iallafall :-)

Vi har tittat på Madicken här hemma, även en stund på Bröderna Lejonhjärta.

Jag har känt mig rätt seg idag. Men jobbat två mornar och nu har jag två långa dagar till sen ledig i helgen. Har lite ångest inför hösten, då man inte vet alls hur det kommer bli med jobb osv. Försöker ta en dag i taget, men det är svårt vissa stunder. Vore ju kul om man fick testa på något helt annat med :-)

Hoppas ni får en bra kväll, nu regnar det igen :-/ Mysigt iofs... Men det behövde ju inte regna förut.

Nu ska jag fixa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0