Mjölbykalaset



Fick sms av Helene som frågade om vi ville följa med ner på stan en sväng, så det gjorde vi. Det var mycket folk och väldigt varmt, men trevligt. Alla barn fick korv med bröd och festis och även sockervadd :-)

Sen vad Corren där och plåtade och Ewelyn fotograferades (se resultat ovan) =)

Därefter så tog jag ett kik in på Hemtex och höll i ett par gardiner, men lade ifrån mig dom. Vill vänta lite känner jag. Är sugen på att byta och fixa, men ska putsa fönstren och städa av ordentligt för det ser ut som jag vet inte vad. Men ska man plocka hela tiden så skulle man nog inte få göra annat när man har en litet busfrö här hemma, men ska inte skylla allt på henne för jag kan dra fram saker och plocka efter mig själv är jag dålig på ;-) Ni skulle bara se i garderoben, kaos rent ut sagt!!!

När vi kom hem så åkte vi ut till Joels mamma. Fick lite mat och god paj som hon hade gjort. Ewelyn och hennes kusin Lova plaskade med vattenkranen i trädgård :-) Goa är dom!

Dock är väl inte Ewelyn helt på alerten, snorar lite och haft svårt att komma till ro som sagt och jag själv känner mig inte helt på topp heller. Det slår lock för öronen med jämna mellanrum som jag haft under en längre tid från och till och det har gått på jobbet, man blir lite knäpp när man känner sig ingrodd i  hela skallen, menmen..

Nu är det kväll och soffan välkomnas stort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0