Perfekt kväll

Igårkväll beslöt vi oss för att göra något tillsammans. Inte så ofta man är barnledig så vi gjorde oss i ordning och åkte till Berg och spelade äventyrsgolf. Jag vann :-)

När vi kom hem så tog jag fram kex, ost och vindruvor och så myste vi framför en film.

Saknar ju såklart vårat lilla hjärta, men ibland måste man få den där "vuxentiden" tillsammans.

Ringde mamma igår och dom hade varit och badat och så hörde jag när hon ropade efter Conny. Klockrent :-D Förut har hon sagt "Onny" men nu Conny :-)

Jag borde passa på att ta denna dag att röja här hemma, saker överallt, disk, tvätt som inte är vikta, damm, osv osv..... Börjar fyra så har ju tid på mig :-D

Men vart städenergin håller hus vet jag inte !? Borde väl passa på att njuta av vädret idag istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0