Så trött

... på tandvärken!

Tar ju värktabletter innan jag lägger mig, men på morgonen är det nog värst för då har värktabletterna gjort sin del och det övergår till en massiv värk.

Har ju värk hela tiden, men lindrar en aning tack vare pillren jag stoppar i mig.

Värken ger trötthet, ja hela allmän tillståndet påverkas när man går och har ont hela tiden....

Vädret är tråkigt och en rastlöshet infinner sig samtidigt som det är skönt att bara slappa och ta det som det kommer.

Jag verkar inte få någon sol på mina lediga dagar om den nu inte behagar att visa sig imorgon eller Tisdag.

Nä, det blev ett deprimerande inlägg denna gång. Men känner mig inte så värst positiv just för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0