Vimmerby

Nej, vi var inte och besökte Astrid Lindgrens värld. Det får nog bli nästa år när Ewelyn blir lite större :-)

Men vi vad och kollade på en fotbollscup där Wilmer, Ewelyns kusin spelar i. Det var deras sista match idag så vi följde med och kikade. Dessutom så hade vi sån tur att det fanns ett Intersport tält där, lite outlet typ så köpte en adidas t-shirt till Joel och två tröjor till mig. Tyvärr sinade det med mindre barnkläder, hade hoppats på nån joggingdress, menmen man kan inte få allt ;-)

Efter det så följde vi med till en camping och vädret vad toppen. Varmt och soligt. Ewelyn och Lova badade, jag själv svalkade fötterna ;-) Men dom små töserna lyckades skvätta på oss ändå :-D

Sen kom det en regnskur, inte så liten för den delen så vi brassade iväg och åt lite i Kisa.

Kände mig yrslig och mådde illa så kycklingssalladen satt som smäck :-D

Denna helg har gått så snabbt och den har varit så bra som den kan bli trots att det regnat i mellanvarven, men förövrigt har det varit kanonväder i mellan där!

Mamma ringde förut och ville ha våran solstråle nån dag på sin semester som snart löper ut. Så imorgon skjutsar Joel in henne till Linköping och jag jobbar hela långa dagen.

Kommer sakna ihjäl mig, men samtidigt så tycker jag det är kul att mammsen ringer och frågar och vill ha henne hos sig och hon trivs så bra där, med sin "mormor" och så Conny förstås :-)

Hoppas ni får en fortsatt bra kväll, jag dricker en skvätt cola och laddar inför en dusch... en sval sådan får det nog bli :P

Förlåt förlåt... Vill inte glömma min bror Patrik som fyller år idag!! Han ska firas av mig på någon ledig dag :-) Grattis broder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0