Onsdag

Vaknade åter igen i soffan, tätt intill snuttan :-) Sen for vi iväg till dagis och jag skickade med glass så det hade dom smaskat på idag. Ewelyn hade tittat så förundrat på dom när dom sjöng för henne, hade gärna varit där och sett henne :-)

I eftermiddag så tog jag sällskap av Madde och Leia ner till ån. Dom hade med sig bröd så barnen matade ankorna. Sen gick vi och kikade lite affärerna. Hittade en snygg kort bolero/kofta :-)

Men det vad mindre roligt att jag såg att jag tappat två saker på vägen. Inget värdefullt så och går ju och köpa igen, men tråkigt. Får fixa nya imorgon :-)

Ikväll skulle en tjej ha kommit och köpt ett linne av mig, vi bestämde en tid så jag satt och väntade. Men hörde inte ett ljud, kanske hon fick förhinder vad vet jag!

Ska nog ta och lägga ut lite på tradera också. Har ju som sagt en didrikonsjacka som jag själv köpte därifrån förra året. Inget fel på den, men är väldigt stor. Vet inte vad jag ska göra av den, vore kul om man kanske kunde få nåt för den, för jag lade ju en liten slant trots den vad begagnad.

Imorgon tänkte jag att Ewelyn och jag skulle sysselsätta oss med att baka en kladdkaka kanske =) Har allt hemma förutom kakao. Något vill man ju bjuda sin mamma och mormor på när dom kommer hit och ska fira Ewelyn! :)

Idag är hon med i Östgötatidningen. Såg att dom staval fel på "mamma" :P Eller så vad det jag som var för snabb på tangentbordet när jag lade in annonsen. Mycket troligt ;-)

Saknar min sambo ikväll, det är så ruggigt här inne. Och åter igen så känns det som vi inte ses när han jobbar kväll. Men snart är det helg! (en jobbfri sådan)

Puss och kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0