Smått kaos

Så känns det i min hjärna förnuvarande :-)

Hade så svårt att komma till ro igårkväll, låg och grubblade, vände och vred på mig men ville bara SOVA! Dock lyckades jag efter mycket om och men. Jag som hade tänkt vara hurtig imorse och traska till dagis, men så blev det inte. Halv åtta väckte jag Ewelyn. Sen vad det bara käka frukost och sätta sig i bilen.

I natt vaknade hon vid fyra men somnade om efter lite välling.

Denna vecka, nej jag vet den är inte redan slut. Men imorgon är det Fredag och helg på ingång så känns lite som veckan tar slut nu ikväll :-)

Till saken så har det varit ganska så påfrestande här hemma. Jag känner att jag måste tassa på tårna när Joel sover och jag vet såväl att han behöver sina timmar, och även om han säger att jag kan göra som jag brukar så gör man ju inte det ändå. Joel har väl sovit en dag bra än så länge så det tär ju på honom också såklart, Ewelyn får knappt inte se sin pappa och jag får i princip ingen tid alls för mig själv.

Det räknar jag väl inte med heller, men att kunna turas om med nattning, byta blöja eller liknande gör rätt mycket. Eller bara kunna får ta det där kaffet i lugn och ro utan att känna att man har tusen saker som man borde gjort istället och klockan den tickar iväg ;-)

Nu har jag mailat min coach iallafall är väl rätt nöjd över veckan ändå. Har lyckats åstadkomma några saker.

Trodde Joel och jag skulle få lite tid tillsammans nu ikväll, men dom ringde efter honom så han vad tvungen att fara till jobbet. Det vad den kvällen, men jag får ju ha tv-kontrollen för mig själv iallafall =)

Så strax ska jag gosa ner mig i soffan. En dusch vore inte dumt. Ewelyn och jag vad i lekparken ett par timmar i eftermiddag och både två blev rätt smutsiga och dana =) Mysigt att ta den där mellisfrukten ute när vädret tillåter vill jag tillägga :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0