13 September.

Idag fyller jag år, 26 år närmare bestämt. Jag tycker inte det va längesen man fyllde 20 :-)

Något kalas eller ståhej blir det inte. Jag tycker det är pinsamt att bli uppvaktad och tycker det är slöseri att ge presenter. Åtminstone när man är vuxen (jag ger gärna, men vill inte att andra ska slösa pengar på mig), självklart unnar jag alla barn, men nä jag har fått mina två största presenter och det är att jag har Joel och Ewelyn i mitt liv. Mer än så behövs det inte! :-)

Dessutom räcker ett "grattis" gott och väl :-D

På Lördag är vi dock bjudna hem till farmor på lunch så blir väl att fira farmor då med. Hon är så noga sådär och vill gärna fira sina barn, respektive,  barnbarn och barnbarnsbarn =)

Idag blåser det storm ute!! Riktiga kastvindar. Jag tycker det är obehagligt när dom kommer sådär snabbt, känns som man ska blåsa bort ;-)

Lillsnutta sover efter att ha varit och lekt på dagis några timmar. I eftermiddag ska vi baka tårta och jag väntar med det för att hon ska få hjälpa till :-) Min lilla hjälpreda.

Kanske uppdaterar senare ikväll!

Ha en fin dag och håll i er om ni går ut =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0