Härligt väder!

Dessa dagar så är jag faktiskt glad att jag är ledig, när det är så himla fint väder och man kan vara ute och riktigt njuta! Ja man får passa på, för det kan vända snabbt :-)

Efter en "brakmåltid". Ja Ewelyn åt nog mer än mig idag, ugnsstekt falukorv och potatismos går alltid hem, men idag så vräkte hon i sig :-D

Tror hon står i växten mer nu för hon äter så mycket =)



Självklart åkte hink och spade fram =)



Guldklimpen som snart blir 2 år :-D

Idag vad jag effektiv mot sluttampen innan Ewelyn skulle hämtas. Sökte ett jobb och jag höll på att glömma bort tiden, så fick lite panik. Men jag kom precis kvart över på minuten :P

Nu får vi väl se vad som händer och sker. Jag hoppas ju mer på ett jag sökt, men under tiden söker jag annat.

Jaja, nä nu ska jag lägga dom tankarna åt sidan. Kan inte göra mer ikväll!

Nu blir det soffan för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0