Jahopp

Då vad det kväll åter igen. Ewelyn och jag har haft en mysdag hemma :-)

Gud vad jag älskar denna tös. Om bara EN månad blir hon 2 år :-D


Hon glädjer mig och ger mig styrka och energi till att göra allt i min makt att kämpa och söka efter annat jobb. Det är ju mycket för hennes skull och för hela familjens skull som jag så gärna vill ha ett fast arbete.

Och givetvis så skulle ju det stärka min självkänsla massor.

Nu ska jag lägga dom tankarna åt sidan, det är det som upptar det mesta nuförtiden. Tankar till jobb och framtid som jag tyvärr inte har en aning om hur den ska bli ;-)

Nu krypa ner i soffan under duntäcket. Klockan ringer tidigt imorgon, och jag har satt alarmet lite extra tidigt för att slippa stressa då både jag och Ewelyn ska göra oss iordning och knalla till dagis och jobb.

Min familj är mitt ALLT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0