Kväll

Åh nu unnar jag mig en godisbit, ett big NO NO från tandläkaren men vad sjutton, jag fick ju det i present =)

Har jobbat hela dagen varit på två avdelningar, då dom var på utbildning.

Sen for vi iväg till Lundbyskolan för att kika in lokalerna som Ewelyn och många andra barn ska börja i på Måndag. Dom har gjort ett bra jobb personalen måste jag säga eftersom dom inte haft så mycket tid på sig.

Det gick bra på dagiset idag och hon vad på strålande humör när jag hämtade henne, men sen så har det varit tårar imellanåt antagligen på grund av att hon varit övertrött och att det var en ganska så tumult kväll igår ;-) Det slutade med att hon fick sova i våran säng och jag fick väcka henne idag på morgonen :P

Snart ska jag krypa ner i soffan, borde ta en dusch men väntar tills Joel kommer hem. Känns mer avslappnat då ifall hon skulle tjoa från sitt lilla rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0