Onsdag

Och intet att förglömma min farmors 67-årsdag :-)

Har ringt och grattat henne och som vanligt pratade vi på länge!! Grattis min älskade farmor!

Imorse mötte jag upp Robban och Clara och vädret vad verkligen inte till belåtenhet. Men med raska steg så tågade vi mot dagis.

Hade tänkt gå och hämta sen för att röra lite mer på fläsket, men precis innan så vad det som hela himmelen öppnade sig, så jag skickade iväg ett sms till Robban och frågade om han ville ha skjuts ner dit =)

Sprang sen in på Netto för att kolla efter böcker till Ewelyn, inte ett skit fanns det, men hittade lite annat nödvändigt.

I eftermiddag har Tessan och Clara varit här :-)

Det känns lite tråkigt att dom åker utomlands i helgen för det är typ bara dom jag umgås med nuförtiden och hon är ju min bästa vän om man nu kalla det så :-) Menmen, dom är värda att få åka bort och jag hoppas dom skickar värmen och solen hit sen ;-)

Just det, jag fick ett mail idag om ett jobb jag sökt och för närvarande så behövde dom ingen, men dom ville jag skulle återkomma efter jul då dom behöver folk :-D Så det sätter jag tummen upp för! Har absolut inga förväntningar längre, men hellre att få ett sådant svar än ett blankt "nej" ;-) Och jag har ju satt min fot där förut så hoppas få göra det igen =) Tror det betyder en del.

Kväll åter igen. Ska kika Idol och sen skulle mamma ringa, har dessutom tvättat en maskin idag igen. Den går varm här hemma vill jag lova!

Hoppas ni får en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0