Äntligen helg;)

                                           


Fredag idag och jag mår toppen!  Ikväll ska vi på kalas eller ja lite fika eftersom Joels storasyrras sambo fyller år. Vad vi ska köpa vet jag inte? Svårt när man ska köpa till killar. Lättare till tjejer. Kanske beror på att jag själv är tjej =) För då kan man ju köpa nåt som man själv tycker är fint.

Joel sover som en griskulting i sovrummet och jag sitter här hemma med morgonrocken. I know, klockan är snart två och jag har inte gjort mer. Joo, för fanken har målat mina naglar lite ljusrosa, motverkar mitt nagelbitande och så ser det ju fräschare ut :)

Dags att ta sig i kragen och hoppa in i en dusch... eller ska jag ta disken först kanske.. Hmmm...

Ha en trevlig helg mina änglar!


Kommentarer
Postat av: Brinken

Fin bild :D

2008-12-05 @ 19:52:46
URL: http://beegone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0