I´m Sorry

Jag ber tusen miljoner gånger om ursäkt för att jag varit en usel bloggare sista tiden. Jag har helt enkelt haft för mycket att göra att bloggandet kommit åt sidan.

Den största anledningen är att jobbet tar mycket av min tid och jag känner mer och mer att det sociala i mitt liv skuffas undan.

Jag hoppas i varje fall att ni har haft en underbar jul och att ni fick många fina julklappar och en massa god mat.

Min julafton spenderades på jobbet och timmarna gick i raketfart då det var stressigt och mycket krånglande. Nu är den över och det börjar närma sig nyår. Mina planer är att jobba. Kör en delad tur på nyårsafton och börjar tidigt på nyårsdagen så något firande blir det inte för mig. Ingen skumpa och inget fylleri. Man har väl ett jobb att sköta =)

Ja, vad fick jag i julklapp? Egentligen tycker jag att det är oväsentligt att sitta här och blogga om vad jag fick. Det är tanken som räknas och att vara en skrytmåns är inte likt mig. Meeen.... för dom nyfikna där ute så tänkte jag berätta om vad som låg i klapparna. Inte under granen för det hade vi inte i år. Nu till saken.

Jag fick choklad.... en massa choklad och allt är slut nu. Magen är uppsvälld som en ballong och kartongen är tom. Farligt gott är det =)

Jag fick presentkort på Åhlens, Wissings guld, Cervera och pengar ;) Så jag är mer än nöjd. Trodde aldrig att jag skulle få så mycket fint. Inte när man är 23 år och jobbar hela julen och dessutom har en lön där jag kan i princip köpa det jag vill ha själv. Känner mig bortskämd, men det måste man få lov att göra ibland.

Imorgom kväll väntar åter igen ett nytt pass på jobbet och om jag är riktigt pigg imorgon så ska jag och Joel ta en trupp till Ikano. Kanske hitta nåt för presentkortet eller äta nåt gott.

Shiiiit. Det är Söndag, men känns som en Lördag. Jag har blivit helt veckovild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0