IKEA & lite jobb

På förmiddagen åkte Joel och jag in till Ikano och gluttade lite. Jag hittade en kortärmad tröja på rea och en foundation. Skulle egentligen prioritera en mascara, men det får bli en annan dag. Sen köpte vi ett par rostfria bunkar, lakan och ett nytt skorhorn. Det var massor med folk, storlekarna var utplockade och det kändes kaosaktigt.

Det blev en utelunch idag skönt att slippa tänka på disk etc. Sen har jag jobbat och fick gå hem tidigare nästan 20 min. Imorgon står jag i valet och kvalet om jag ska åka in till Linköping eller inte.Joel ska ändå in så passar ju bra, men får se just nu längtar jag efter en skön och välbehövlig sovmorgon utan alarm, men lite shopping är ju heller aldrig fel. Ett fyra timmars pass imorrnkväll igen. Bra med timmar, härligt med en stor lön!

Det märks...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0