Olämpligt

Vilken helg det har varit! Jobbade en delad tur i Fredags och det gick bra. Käkade tacos på kvällen och kände mig trött som man brukar göra fredagar och inget mer därtill. Lördags tvättade vi här hemma och jag kände mig lite illamående och så. Va sängliggandes i princip hela dagen och kunde inte äta nåt. Hux plux kände jag att det vara vände sig i magen och jag sprang in på toa och SPYDDE. Det var hemskt!

Va det matförgiftning? För mycket stress? Vinterkräksjuka? Maginfluensa?

Usch, Joel tyckte att jag skulle va hemma på Söndag och vila, men envis som jag är så pallrade jag mig upp halv 6 Söndagmorgon. Efter dålig sömn, kräkkänslor så beslutade jag mig att gå hem ifrån jobbet. Tog rapporten och fixade lite sen orkade jag inte mer. Kände mig blek och lustig. Va hemma vid kvar i åtta och vaknade klockan två. Sov som en gris.

Ringde natten igår och bestämde mig att jag är hemma idag också. Dessa dagar förlorar jag inte så mycket. Har ju julhelgen och nyår på "schemat" och det ger ju lite extra så bättre och kurera sig nu.

Det var min helg det, hur var din?

Kommentarer
Postat av: Brinken

usch sikken helg du verkar haft :S bättre nudå?

Jag låg förkyld i fredags och lördags. är dock mkt bättre nu men inte fullt frisk än. Har jobbat idag iaf =)

2008-12-22 @ 22:29:25
URL: http://www.metrobloggen.se/brinken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0