Aj!

Det här kommer bli en riktigt gnäll-inlägg känner jag. Halsen blir bara värre och värre, hostan likaså. Hostat som en galning hela natten, vaknade tidigt i morse och fick stoppa i mig en massa halstabletter. Nu är jag superhungrig och vad som står på menyn idag det vet jag inte. Försöka äta när man har ont i halsen, det är inte det lättaste.

Klockan 13 ska jag börja tvätta också. Massor med smutstvätt eftersom jag bäddade rent igår, dessutom tänkte jag slänga i badrummsmattan och draperiet också. Rent och fräscht i den mån det går, ja så ska det va =)

Förutom tvätteriet så blir det nog att bara ta igen mig, försöka få bort hostandet med varma drycker och halstabletter.

Kommentarer
Postat av: Brinken

Krya på dig :)

2008-11-19 @ 15:07:52
URL: http://beegone.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst är det så. Och se är ju inte allt svart eller vitt:) Jag njuter av att vara hemma eftersom hon bara är liten en gång. Sen har jag resten av livet på mig att jobba. Men nu börjar hon närma sig 2 år och nu börjar man faktist vilja komma ut o jobba. Som du säger man klättrar nästan på väggarna lite efter ett tag. Hihi ja hon är go. Men krya på dig gumman så hörs vi om fikan. Kram

2008-11-19 @ 17:23:40
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0