Bara måste..

Måste avreagera mig lite!

För cirkus en halvtimme sen ringde en telefonförsäljare från Tele 2. Det hördes direkt att det var en icke svensk på brytningen. Det första idioten säger är att det inte är nåt köptvång utan att jag bara ska lyssna.

Han pratar på...

Blaaaah blaaa blaaa.........

Om att vi betalar alldeles för mycket för våran telefon.

Blaaaa blaaa blaaa....

Sen säger han utan att jag får en syl i vädret att han byter och att vi kan ändra tillbaka sen igen om vi inte är nöjda. Jag säger att jag inte har nån större koll på vårat abonnemang och att det är min sambo som sköter den biten även att jag står på det. Dessutom tillägger jag att han sover (för att han jobbar natt)

Karlfaan babblar på vidare. Han förstår nog inte vad jag säger.

Men jag gav mig inte. Sa ifrån att jag inte var intresserad. Till slut fick jag äntligen mitt sagt och han sa "OK" lite irriterat.

Jag hatar verkligen telefonförsäljare. Att han däremot var utländsk gjorde mig ännu mer sur. Jag vet att det kan tolkas som att jag är en rasist, men hallå.

Idioter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja de där lät faktist rasistiskt;) Jag tycker ALLA jävla telefonförsäljare sådär, oavsett ursrung :) Treelfonförsäljare är en ras för sigm och dom är ja rasister mot.

2008-11-26 @ 16:48:26
URL: http://jeenniifer.blogg.se/
Postat av: Brinken

Haha hatar oxå telefonförsäljare :P

2008-11-26 @ 19:17:58
Postat av: Brinken

Jo tack det känns kanoners nu. Calle kan nog få fart på mig =) imorrn bär de av igen :D

2008-11-27 @ 11:33:22
URL: http://beegone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0