Dagens

Humör: Glad :)
Gjort: Varit i Linköping, sen hemma hos Linda som färgat håret på mig ;) Tack gumms!
Planer: Se "Hells Kitchen" kl 22.
Ser på: Tv ikväll.
Lyssnar på: Anastacia.
Läser: Min gamla Solo tidning.
Dricker: Druckit en massa kaffe och en Mer med krusbärssmak, svingod!
Äter: En baguette med köttbullar och rödbetssallad blev hemma hos Linda.
Bästa: Att jag är nöjd med hårfärgen.
Sämsta: Mensvärk, illamående.
Väder: Rena rama stormen.

Jag lovar ska lägga in bilder, men måste bara ladda kameran och hitta laddaren.

Var, var, var??? Slarvmaja jag är :P


Kommentarer
Postat av: Brinken

VÄntar på bilderna :) vill ju se hur fin du blev i håret. kram

2008-11-28 @ 00:06:26
URL: http://beegone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0