Färjan

Vet ni vad som är motsats till modersmjölken?


Klockan är nio och jag tänkte dela med mig lite om vad jag har sysslat med idag. Till att börja med så sov jag inte bra i natt, vaknade flera gånger. En rubbad sömn helt enkelt. Dock var klockan halv åtta och halv tio satt jag på pendeln in till Lkpg. Åkte hemåt vid halv tolv igen gick upp till Tessan för lite fika.

Vi beslöt oss för att ta en lång promenad i det fina vädret. Solen sken, men kallt var det. Vantar var tvunget. Vi gick runt stan och sen stannade vi till i lekparken och lekte lite med Albin innan vi kände oss alltför för frusna så hoppade vi in på ICA och handlade lite. Maten här hemma blev en fiskgratäng med kokt potatis :o)

Maten gjorde mig väldigt seg så Joel och jag satte oss i soffan och kollade färdigt Batman filmen, The Dark knight, sevärd helt klart! Efter det tappade jag upp ett varmt skumbad. Är egentligen inte mycket för att bada men när det är kallt ute och man ryser i hela kroppen då är det underbart att tina upp i ett hett bad. Tyvärr ingen mysfaktor denna gång.

Förutom allt detta så har jag kollat "Färjan" på Tv. Gillar den serien skarpt.

Ja, om ni inte redan listat ut vad svaret på min fråga är (se ovan) så är svaret Farvatten  =)





Kommentarer
Postat av: Brinken

Hehe bra gåta :P

2008-11-17 @ 21:47:05
URL: http://beegone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0