Ïnget tålamod

Mitt tålamod är snart ett minne blott. Jag är så trött och irriterad på min förkylning att jag snart tar stekpannan och dänger mig själv i huvet med den. Har försökt med det mesta och det vill aldrig ge med sig. Att jag ska börja kvart i sju imorgon bitti gör inte saken bättre det heller, hade gjort vad som helst för att få ligga i sängen och bara sova bort timmarna.

Livet är hårt ibland och det gäller att man peppar upp sig själv för man har mer krafter än vad man tror. Idag ska jag bara slappa, gå ner till affären måste jag göra. Köpa hem nåt gott till kvällen. Jag är ju ensam ikväll för Joel ska ut och käka med jobbet så det blir jag och dammråttorna som får pyssla om varandra. Lite godis och julmust kommer nog göra susen, det ska jag allt unna mig =)

Köpa lite frukt också.. C-vitamin är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0