Laptop

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA KARL =)

Jag har fått en sprillans ny laptop i present. Dock i förskott, men va gör det? Den 12 Nov har Joel och jag varit tillsammans i 2 år och det känns fortfarande lika underbart. Jag är kär och galen som aldrig förr.

Han är min ögonsten, det bästa som hänt mig i mitt 23 åriga liv. 

Från det ena till det andra så har jag ätit frulle hos min fru Tessan, efter uppstigning knallade jag dit och bordet var dukat. Kändes som att komma till himmelriket, få frukosten serverad. Hur ofta händer det? Nedå, min karl är faktiskt riktigt duktig, speciellt på helgerna då jag är ledig så brukar han göra iordning den.

 Jag är såååå glad idag så ni anar inte. Nu kan jag blogga här i sängen, när jag vill :)


Kommentarer
Postat av: Brinken

Kan jag inte få låna din kille ett tag o se om inte jag med kan få en laptop? =)

2008-11-06 @ 20:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0