Mer jobb...

Nu är typ helgen över och jag har gjort mina pass. Idag jobbade jag till halv fem istället för halv två eftersom det fattades personal. Fick tre timmar extra;)  Trodde jag skulle va ledig imorgon och tvätta. Men inte. Börjar klockan två och jobbar till åtta, det går bra att jobba såhär mycket när man är inne i det.

Trodde också att jag skulle kunna träffa Jennifer för en fika, men eftersom tanken var att jag skulle ringa till A-kassan samt Försäkringskassan så avbokade jag det. Telefontid kan vara bra, synd att man känner sig så bunden.

Ja, morgondagen blir inte såsom jag hade tänkt mig. Men jag kan bara inte klaga. Pengar är inte lätt, men visst underlättar det?

Allt för mig i afton. Ikväll är jag strandsatt vid tvn, enda rörelsen är från soffan till sovrummet.

Ciao bella...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0