Ont i halsen

Uschaaaan!

Har fått ont i halsen, kände av redan i helgen att det börjar klia och ha sig. Kommer olägligt nu eftersom jag ska jobba på Lördag, får försöka kurera mig bara. Med tanke på att jag var sjuk förra helgen så måste jag jobba denna. Finns ingen utväg. Bara måste, enklare än så är det inte.

Förresten så ringde jobbet idag på förmiddan och jag har fått fler tider. Det känns jättebra. Vet man hur det ser ut framöver och även om jag blir trött och seg efter att arbetspass så mår jag bra. Förstår inte dom som går hemma hela dagarna? Fy sjutton. En, eller två dagar kanske går an men inte veckovis. Det gäller att man hänger i och gör sin plikt.

Allt känns bara så himla bra nu förutom att jag bär på en inre stress och att halsen strular. För övrigt är det toppen!

Dags för lite mat känner jag sen blir det lite städning här hemma. Det gäller att hålla efter så dammråttorna inte blir alltför många :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha sin plikt;) Min största plikt är iaf att vara mamma :D Alla är vi ju olika. Nerå men hoppas du trivs, söker du några andra jobb med lr? Får ta en fika när du blivit frisk.Kram

2008-11-19 @ 13:27:21
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0